Váš košík je prázdný

Icon_header_basket
Banner-5
Banner-4

Časté dotazy

Kdy mohu očekávat zboží ?

Zboží odesíláme v co nejkratší možné době. V závislosti na druhu zboží to trvá obvykle 2 - 5 pracovních dnů.

 

Co když si objednám prádlo, které mi nepadne tak jak by mělo či neodpovídá mému očekávání ?

Nabízíme Vám tyto řešení:

- zboží Vám vyměníme za jiné nebo za jinou velikost

- vrátíte nám zboží a my Vám zašleme zpět Vaše peníze

 

Jak mám postupovat při vrácení zboží ?

- zboží zabalte do původního obalu výrobce. Vrácený výrobek musí být opatřený původními vysačkami výrobce ( neodtrženými ), nesmí být používán ani jevit žádné známky nošení nebo poškození.

- uvedete, zda zboží vracíte, jestli požadujete vrácení peněz nebo výměnu zboží za jiné.

- v případě výměny doplníte požadovanou velikost prádla a barvu.

- pokud chcete zboží pouze vrátit ( bez výměny ), pak uveďte číslo účtu, na který chcete vrátit peníze. Pokud číslo účtu neuvedete, budou Vám peníze vráceny složenkou.

- zásilku s takto vyplněnými údaji odešlete Českou Poštou, jakoukoliv kurýrní společností či osobně doneste na adresu:

Spodní prádlo - Reissig, Budějovická - vestibul metra ( vedle vchodu do DBK ), 140 00 Praha 4 - Krč

 

Jak to bude probíhat poté co Vám vrátím nevyhovující zboží ?

V případě, že Vámi požadované zboží máme skladem, pošleme Vám nový balíček do 2 - 5 pracovních dnů od obdržení Vámi zaslaného. Pokud zboží nebude skladem, budeme Vás kontaktovat. Dodací lhůta se tímto prodlouží. Pokud Vám zásilka s novým zbožím nepřijde do 14 pracovních dnů, kontaktujte nás prosím na naší zákaznické lince 603 501 360 nebo mailem na info@kupuj-pradlo.cz

 

Budu něco doplácet při vrácení či výměně zboží ?

Pokud nevyhovující zboží vracíte bez požadavku na výměnu za jiné prádlo tak Vám jednoduše nejpozději do 14 pracovních dní od převzetí Vašeho balíčku zasíláme peníze za zboží ( za zboží ponížené za vámi placenou dopravu PPL ) na číslo uvedeného účtu.

Jestliže žádáte o výměnu, mohou nastat tyto situace:

1. Cena nového zboží je stejná jako cena vráceného - pak při převzetí nového balíčku platíte pouze poštovné ( osobní vyzvednutí na prodejně je bez poštovného )

2. Cena nového zboží je vyšší než cena vráceného - platíte rozdíl v ceně + poštovné ( osobní vyzvednutí na prodejně je bez poštovného )

3. Cena nového zboží je nižší než cena vráceného - v této situaci Vám zasíláme přeplacenou částku za vrácené zboží ( rozdíl mezi původním a novým zboží ) zpět na účet a Vy při převzetí nového zboží  již neplatíte nic pokud si nové zboží vyzvednete v naší prodejně. Při zasílání účtujeme poštovné.

 

Co mám dělat když je zboží poškozené ?


V případě, že doručené zboží bude poškozeno, zjistíte na něm vadu, postup je stený jako při výměně nebo vrácení. Do vratkového formuláře pouze popište vadu.

 

Jak je to s reklamací ?

Záruka začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Na veškeré zboží je poskytována záruka po dobu 24 měsíců. Prodejce odpovídá za vady a poškození při převzetí zboží zákazníkem. Odpovídá také za ty, které se objeví v průběhu záruční doby. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným a nevhodným zacházením či mechanickým poškozením. Během praní a čištění prádla respektujte symboly uvedené výrobcem. Tyto symboly najdete na každém štítku.

Reklamaci máte možnost uplatnit zasláním zboží na výše uvedenou adresu provozovny nebo donést osobně. Reklamovaný výrobek přijímáme v originálním obalu od výrobce ( pokud jste obal již vyhodila tak bez obalu ). Náklady na dopravu k nám hradí zákazník. Dopravu k zákazníkovi hradíme my. Vždy je nutno vyplnit reklamační formulář, kde popíšete vadu a uvedete kontakt na Vás.

Vaše reklamace bude ihned řešena, o jejím průběhu Vás budeme informovat. Nejpozdějido 30 dnů bude reklamace vyřešena.